Gonga

Rugby to pasja. Dlatego w świecie owalnej piłki nikt kto nie poświęcił tej dyscyplinie znacznego fragmentu swojego życia nie może być wiarygodny. Gonga Rugby jest wiarygodne, bo to firma, którą powołała do życia grupa entuzjastów i miłośników rugby, którzy postanowili dla siebie, zawodników i kibiców stworzyć koszulki z motywami nawiązującymi do ukochanej dyscypliny sportu.

Nazwa Gonga powstała w 2007 roku i firma zawdzięcza ją małej dziewczynce i psu. Ta pierwsza energią i pomysłowością dorównałaby niejednemu łącznikowi młyna, ta druga była raczej z rodzaju spacerujących po boisku filarów młyna. Dziewczynka wymyśliła pupilowi przydomek, którym została ochrzczona firma, a sam pies w 2012 trafił na oficjalny logotyp.

Przez ponad pięć lat działania pomiędzy 2007 i 2012 rokiem firma działała lokalnie zajmując się produktami sportowymi dla różnych dyscyplin. Przełom przyszedł w 2013 wraz ze stworzeniem, wyprodukowaniem i wprowadzeniem na rynek zestawów do Tag Rugby. Produkt nie tylko posiadał atrakcyjną cenę, ale również zaskakiwał jakością i pomysłowością wykonania, dzięki czemu szybko zmonopolizował polski rynek.

Kolejne kroki były już naturalnym przedłużeniem wcześniejszej działalności. Na przełomie 2013 i 2014 roku powstała pierwsza, pełna kolekcja t-shirtów oraz bluz, a następnie oferta została poszerzona o specjalistyczną odzież meczową, w której występuje aktualnie reprezentacja Polski w rugby.

Obok kadry narodowej Gonga Rugby współpracuje z wieloma polskimi klubami, wśród których znalazły się: Budowlani Łódź, Arka Gdynia, Pogoń Siedlce, Orkan Sochaczew, Juvenia Kraków, Posnania Poznań, Budowlani Lublin, Biało-Zielone Ladies Gdańsk, Black Roses Poznań, Syrenki Warszawa, Frogs Warszawa, Łowcy Warszawa, RC Buałystok, Miedziowi Lubin, Biało-Czarni Nowy Sącz, Gorce Raba Niżna.

Odzież codzienna oraz techniczna Gonga jest tworzona przez obecnych oraz byłych zawodników. Swój udział w jej powstawaniu i testowaniu mają rugbiści z doświadczeniem w zagranicznych ligach oraz meczach międzypaństwowych. Produkty Gonga zostały również sprawdzone podczas najbardziej wymagających ultramaratonów górskich w Polsce na dystansach powyżej 100 km.

Gonga stawia na cztery podstawowe wartości: jakość, smak, ciekawe projekty i atrakcyjną cenę. Te cztery elementy, łącząc się w naszych produktach stają się pomocne w budowaniu wizerunku klubów oraz popularyzacji rugby poprzez pomysłową identyfikację wizualną, która przyciąga oko również osób spoza świata owalnej piłki.

W naszych działaniach nie zamierzamy stać w miejscu. W 2015 roku planujemy otwarcie przedstawicielstw we Francji, Belgii, Szwecji, Holandii oraz Danii. Równolegle z dalszą ekspansją na zagraniczne rynki, oferta będzie rozszerzana. Wprowadzimy również nowe rozwiązania.

Co charakteryzuję ludzi tworzących markę Gonga?

  • pasja i „zajawka”
  • śledzenie trendów modowych i wprowadzenie ich do rugby
  • solidna praca i dbałość o szczegóły
  • jakość zarówno w produkcie, jak i obsłudze klienta - nie jesteśmy centusiami
  • oferujemy atrakcyjne,przystępne ceny
  • słuchamy naszych klientów i wprowadzamy ich rozwiązania
  • staliśmy się rozpoznawalni
  • kochamy rugby całymi naszymi jajowatymi sercami.